Viss, ko darām,
balstās Klientu plūsmā

Klientu plūsma ir cilvēku virzība ceļā uz pirkumu.

Mēs specializējamies dažādu procesu analizēšanā un risināšanājumu meklēšanā. Apvienojot visus mūsu rīkus, prasmes un speciālistus, attīstām Jūsu biznesa potenciālu.

Mēs paplašinām digitālo mārketingu no pēdējo klikšķa stratēģijas uz ilgtspējīgu, viengabalainu klienta virzītu stratēģiju.

Digitālais mārketings, kas veltīts klientu pieprasījumam, nevis individuālu komunikācijas kanālu izmantošana

Aizrautīga pieeja Klientu plūsmas veicināšanai

Mūsu Plūsmas modelis ir fokusēts uz trīs savstarpēji saistītām darbībām:

Novērst šķēršļus klientu pieredzē
Aktivizēt pareizos kanālus klientu uzmanības virzīšanai
Palielināt iesaisti ar atbilstošu un dinamisku saturu

pieredze

Novērs šķēršļus

+

Mēs attīstām dabiskāko lietotāja ceļu, lai augstvērtīgas mērķauditorijas var virzīties bez aizķeršanās. Šķēršļi klientu pieredzē tiek novērsti ieviešot efektīvāku SEO, UX, CRO un e-komercijas darbību.

mediju telpa

Virzi uzmanību

+

Mēs aktivizējam digitālās kampaņas īstajā brīdī un ar lielu precizitāti. Izmantojam viedu mērķauditorijas atlasi, secīgu platformu ziņojumu apmaiņu, remārketingu jeb atkārtoto reklāmu un auditorijas attīstības fāzei pielāgotus digitālās komunikācijas plānus.

saturs

Palielini iesaisti

+

Mēs veidojam auditorijas vajadzībām pielāgotu saturu. Personalizēts, uzmanību piesaistošs, radošais materiāls iedrošina tālāku piedāvājuma izpēti. Tiek veicināta sociālā iesaiste un nostiprināta uzticība no klienta puses, kā arī saglabātas personiskas attiecības starp klientu un zīmolu.

See our approach to Customer Flow in action

Baskin Robbins

TikTok kanālā aktivizējām Baskin Robbins zīmolu, kā rezultātā sasniedzām Z paaudzes lietotājus un ieguvām 26 miljonus skatījumu. Zīmola aktivācija konvertējās +148% pieaugumā pirkumos ārpus digitālās vides.

Baskin Robbins
Baskin Robbins

LG

Kopā ar LG radījām kārdinošu saturu Spēļu piekritējiem, radot milzīgu, organisku Klientu plūsmu YouTube kanālā. Kopā tika sasniegti 22 miljoni lietotāju, kas turpināja LG televizoru klāsta izpēti un rezultātā uz pirkumu vērsto klišķu skaits palielinājās par +450%

LG
LG

Hertz

Pamatojoties uz klientu pieprasījuma balstītu saturu, mēs izveidojām 20,000 atrašanās vietas WEB lapas. Šāda pieeja spēkratu rezervēšanas posmā Klientu plūsmu palielināja par +26%. Ienākumi ik gadu organiski turpina pieaugt par +19%

Hertz
Hertz

We are proud to work with the world’s leading brands

Jūsu zīmola attīstībai nepieciešamas daudzveidīgas Prasmes

Reprise kombinē instrumentus un prasmes tieši Jūsu vajadzībām, lai nodrošinātu Klientu plūsmas nepārtrauktību.